مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 16:022022-04-11فرهنگي

صدور بیش از 500 مجوز صنایع دستی در شهرستان تویسرکان


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان گفت: در سال گذشته بیش از 500 مجوز در رشته های مختلف صنایع دستی در تویسرکان صادر شد.

- همدان- رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان گفت: در سال گذشته بیش از 500 مجوز در رشته های مختلف صنایع دستی در تویسرکان صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسحاق ترکاشوند دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 31 هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان تویسرکان بازدید کردند، گفت: کاروانسرای شاه عباسی فرسفج پربازدیدترین جاذبه این شهرستان بوده است.

وی ادامه داد: در نوروز امسال نزدیک به 2 هزار نفر اقامت در مراکز رسمی شهرستان اعم از هتل، اقامتگاه بوم گردی، خوابگاه دانشگاه آزاد، خانه معلم و مدارس در نظر گرفته شده، اقامت داشتند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان گفت: امسال سه راهنمای گردشگری در کاروانسرای عباسی، خانه مسعودی و آرامگاه میررضی مستقر بودند؛ برنامه چهارشنبه سوری، دو نوروزگاه در سرکان و فرسفج، جشنواره غذا و صنایع دستی در سیدشهاب، اجرای برنامه شادپیمایی در روزهای پایانی سال، برنامه سال تحویل در جوار شهدای گمنام، نمایشگاه صنایع دستی در خانه اقتداری، نمایشگاه خوشنویسی در خانه مسعودی را می توان از مهم ترین برنامه های نوروزی در این شهرستان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 500 مجوز صنایع دستی در شهرستان تویسرکان

صدور بیش از 500 مجوز صنایع دستی در شهرستان تویسرکان