مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-11سياسي

برای تولیدات فرهنگی باید به زبان شهید آوینی سخن گفت


شاعران، نویسندگان در ویژه برنامه «فاتحان قلم» که به مناسبت بیست و نهمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی برگزار شد به بیان خاطرات درباره این شهید پرداختند.

- ، ویژه برنامه فاتحان قلم روز یکشنبه 21 فروردین ماه و همزمان با بیست و نهمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی، با حضور جمعی از شاعران، نویسندگان و کارگردانان و مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار شد.

نغمه مستشار نظامی، دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضران در این نشست طی سخنانی گفت: باعث خوشحالی و افتخار ما است که اولین برنامه سال جدید محافل ادبی نهاد با نام سید شهیدان اهل قلم، شهید مرتضی آوینی و همینطور شهید صیاد شیرازی رقم خورده و در خدمت بزرگوارانی هستیم که هر کدام از نامداران عرصه هنر انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: در این برنامه تلاش کردیم که توجه ویژه ای به حوزه های مختلف ادب و فرهنگ داشته باشیم؛ بر این اساس هم در خدمت شاعران هستیم و هم در خدمت نویسندگان، فیلمنامه نویسان، مستندسازان.

عرصه های مختلف فرهنگ و هنر همگی به هم پیوسته هستند و هفته هنر انقلاب هم متعلق به همه دوستان و بزرگوارانی است که در راه تعالی هنر انقلاب و شناساندن هنر انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تولیدات فرهنگی باید به زبان شهید آوینی سخن گفت

برای تولیدات فرهنگی باید به زبان شهید آوینی سخن گفت