مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-11سياسي

خواب دستگاه ها در تعطیلات نوروزی/دستگاه های مقصر معرفی می شوند


برخی از دستگاه های متولی و نظارتی در تعطیلات نوروزی در خواب بودند و به همین خاطر ناچارم دستگاه های قاصر در امر نظارت را به دستگاه های نظارتی معرفی کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی، فرماندار زنجان در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان اظهار کرد: برخی از دستگاه های متولی در تعطیلات نوروزی در خواب بودند و به همین خاطر من ناچار هستم دستگاه های قاصر در امر نظارت را به دستگاه های نظارتی معرفی کنم.

فرماندار زنجان ضمن تأکید بر ضرورت استمرار نظارت ها بیان کرد: یکی از معضلات در زنجان، اجاره جواز کسب نانوانی ها است، چرا باید به صاحب جواز چنین اجازه ای داده شود، چرا دستگاه متولی برای جلوگیری از این وضعیت اقدامی نکرده است.

وی با اشاره به بازدیدهای نوروزی شهرستان بیان کرد: در تعطیلات نوروز بازدیدهای مختلفی از اماکن انجام شد و به طور مشخص 85 مورد بازرسی از اصناف، ادارات و اماکن مختلف صورت گرفت، اما نتیجه خوبی حاصل نشد.

فرماندار زنجان با اشاره به 5 مورد بازرسی از رستوران های تو راهی افزود: چهار مورد از آنها فاقد مجوز بود و به طور مثال رستورانی در شهر زنجان وجود دارد که با وجود پنج سال سابقه فعالیت، هنوز مجوز ندارد.

خالقی با بیان اینکه کارتکس های بازرسی در برخی نانوانی هایی زنجان وجود داشت که ماه ها بود امضا نشده بود، اظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب دستگاه ها در تعطیلات نوروزی/دستگاه های مقصر معرفی می شوند

خواب دستگاه ها در تعطیلات نوروزی/دستگاه های مقصر معرفی می شوند