مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-11سياسي

پرونده کودکان مقیم مراکز شبه خانواده در دو ماه آینده پایش شود


معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور گفت: باید پرونده های کودکان مقیم مراکز شبه خانواده در دو ماه آینده پایش شده تا شرایط بهتر و پایداری برای آنان برقرار و ایجاد شود.

- به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمد نصیری در جلسه کمیته فرزند خواندگی استان تهران که با حضور سمانه زمانی سرپرست بهزیستی استان تهران، فاطمه ارزانیان سرپرست معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، کارشناسان مسئول ستاد استان و شهرستانهای تهران، شمیرانات، ری و شهریار برگزار شد، شرکت کرد.

در این جلسه کارشناسان به تشریح فعالیت های دفتر شبه خانواده و روند واگذاری کودکان پرداخته و مباحثی را مطرح کردند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور در این جلسه با تشکر از پیگیری های کارشناسان حوزه فرزندخواندگی بهزیستی استان تهران بیان داشت: باید پرونده های کودکان مقیم مراکز شبه خانواده در دو ماه آینده پایش شده تا شرایط بهتر و پایداری برای آنان برقرار و ایجاد شود.

محمد نصیری در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود در جامعه و استان تهران، افزایش تعداد مراکز شبه خانواده استان ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه مراکز شبه خانواده نباید مبتنی بر دریافت یارانه از سازمان بهزیستی باشند گفت: بقای مراکزی که ماندگاری خود را منوط به دریافت یارانه می دانند، به صلاح نیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده کودکان مقیم مراکز شبه خانواده در دو ماه آینده پایش شود

پرونده کودکان مقیم مراکز شبه خانواده در دو ماه آینده پایش شود