مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-11اقتصادي

یک شرکت پخش روغن موتور در زنجان 750 میلیون تومان جریمه شد


یک شرکت پخش روغن موتور به علت احتکار، 750 میلیون تومان جریمه شد.

- ، رضا مظفری از وصول جریمه میلیاردی در زنجان خبر داد و گفت: بر اساس گزارش واصله از واحد بازرسی و نظارت سازمان صمت مبنی بر بازرسی به عمل آمده از یک شرکت بزرگ پخش روغن موتور در زنجان، مشخص شد که این شرکت اطلاعات بخشی از کالاهای انبار را در سامانه جامع انبارها ثبت کرده است.

وی اظهار کرد: به همین خاطر پرونده این تخلف با موضوع تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شعب این اداره کل تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت و پس از قطعیت حکم و ارجاع پرونده به واحد اجرای احکام و با پیگیری های به عمل آمده واحد مذکور، جریمه 7 میلیارد و 348 میلیون ریالی وصول و پرونده مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید بر اینکه مقابله با مبارزه با قاچاق کالا باید به جد مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: همه بازرسان و روسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان در برخورد با قاچاقچیان برخورد لازم را دارند؛ چرا که قاچاق کالا، اقتصاد کشور را دچار تزلزل کرده و دلیل بسیار مهمی برای تعطیلی واحدهای تولیدی است.

مظفری با تاکید بر اینکه باید در خصوص مقابله و پیشگیری از قاچاق کالا، دستگاه های متولی نیز مدیریت لازم را داشته باشند، یادآور شد: برای مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات هوشمندانه و همه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شرکت پخش روغن موتور در زنجان 750 میلیون تومان جریمه شد

یک شرکت پخش روغن موتور در زنجان 750 میلیون تومان جریمه شد