مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 15:022022-04-11سياسي

ویژه برنامه های جهاددانشگاهی فارس برای هفته هنر انقلاب


سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس، ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی و دیگر هنرمندان شهید، از پیش بینی برنامه هایی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی توسط این نهاد خبر داد.

- محمدرضا غلام پور ضمن گرامیداشت یاد شهید آوینی و بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، به خبرنگاران گفت: معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی به صورت حضوری و مجازی اجرا می کند.

وی برپایی دو نمایشگاه آثار گرافیکی با موضوعات قرآنی را در مؤسسه آموزش عالی هنر شیراز و دانشگاه صنعتی شیراز را طی این هفته از جمله مهم ترین برنامه های این معاونت اعلام کرد.

غلام پور بیان کرد: همچنین در روز شنبه، 26 فروردین ماه جاری یک نشست تخصصی در حوزه هنر انقلاب اسلامی در موضوعات ادبیات، فیلم و هنرهای تجسمی را در شیراز برگزار خواهیم کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس تولید و انتشار آثار و زندگی شهید آوینی را از دیگر برنامه های این معاونت در هفته هنر انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: همچنین مسابقات اینستاگرامی با موضوع هنر انقلاب اسلامی در بخش های پوستر، گرافیک، کاریکاتور و خط طی هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شده و می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های جهاددانشگاهی فارس برای هفته هنر انقلاب

ویژه برنامه های جهاددانشگاهی فارس برای هفته هنر انقلاب