مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 15:022022-04-11اقتصادي

تفاوت عجیب قیمت گوجه فرنگی در یاسوج


مشاهدات بازار یاسوج حاکی از آن است که قیمت گوجه فرنگی در این بازار بطور عجیبی متفاوت است بطوریکه در برخی مغازه ها تا 25 هزار تومان می رسد.

- در روزهای گذشته قیمت گوجه فرنگی در مغازه های سطح شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به کیلویی 28 تا 30 هزارتومان رسید.

مغازه داران علت این افزایش قیمت را کاهش عرضه گوجه فرنگی عنوان کردند.

براساس مشاهدات میدانی خبرنگار ایسنا از 19 واحد صنفی میوه فروشی در سطح شهر یاسوج به نظر می رسد تب افزایش قیمت گوجه فرنگی کم شده اما همچنان نخوابیده و یک مغازه گوجه فرنگی را با نرخ کیلویی 14 هزارتومان، سه مغازه با نرخ کیلویی 15 هزار تومان، یک مغازه با نرخ کیلویی 16 هزار تومان، چهار مغازه با نرخ کیلویی 17 هزار تومان، سه مغازه با نرخ کیلویی 18 هزارتومان، یک مغازه با نرخ کیلویی 19 هزار تومان، سه مغازه با نرخ کیلویی 20 هزار تومان، یک مغازه با نرخ کیلویی 23 هزار تومان و دو مغازه با نرخ کیلویی 25 هزار تومان به فروش می رسانند.

جاسم اسفندیاری ، رییس اتحادیه میوه و تره بار یاسوج در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: قیمت گوجه فرنگی هم اکنون در بازار یاسوج 17 تا 18 هزار تومان و در مواردی 20 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه گوجه فرنگی ارزان شده است، افزود: هیچ واحد صنفی میوه فروشی حق ندارد گوجه فرنگی را بالای هر کیلویی20 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت عجیب قیمت گوجه فرنگی در یاسوج

تفاوت عجیب قیمت گوجه فرنگی در یاسوج