مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-11سياسي

برخی از عطاری های قم اقدام به فروش مواد مخدر می کنند


معاون دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به معضلات برخی از عطاری ها گفت: در برخی از عطاری ها اقدام به فروش مواد مخدر می کنند که در این راستا هیچ شهری در پلمپ منازل یا مغازه های عطاری مثل قم عمل نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد ملیحی با حضور در سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به اهم فعالیت های دادسرای انقلاب با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال 1400 اظهار داشت: آمار سن اعتیاد پایین آمده و این تهدید نسل جوان است.

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از هشت هزار نفر در قالب طرح یا شکایت خانواده در دادسرای انقلاب مراجعه کردند که 3208 نفر به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به نحوه دستگیری معتادان گفت: در دو قالب جمع آوری معتادان متجاهر صورت می گیرد و تحویل واحد غربالگری می شوند که یا خانواده ها از فرد معتاد شکایت می کنند و یا با حکم جلب فرد به مراکز درمانی معرفی می شود.

وی با بیان اینکه اگر خانواده ها پای کار نباشند این مشکل حل نمی شود تصریح کرد: در سال گذشته 2666 نفر شکایت خانواده داشتیم که فرد 3 یا 6 ماه در کمپ ها، ترک داده می شوند و بعد از ترخیص از خانواده تعهد می گیریم که فرد برای تست ترک اعتیاد هر هفته مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از عطاری های قم اقدام به فروش مواد مخدر می کنند

برخی از عطاری های قم اقدام به فروش مواد مخدر می کنند