مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-11سياسي

کرزی: دو ملت ایران و افغانستان روحیه برادری خود را حفظ کنند


رییس جمهور پیشین افغانستان در دیدار سفیر ایران در کابل، گفت: مردم ایران و افغانستان روابط و پیوندهای دیرینهٔ تاریخی، دینی و فرهنگی داشته و هر دو ملت باید با هوشیاری تمام و روحیهٔ برادری و همسایگی از آن حفاظت نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، بهادر امینیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل با ‏حامد کرزی ، رییس جمهور پیشین افغانستان دیدار و گفت وگو کرد.

دو طرف در این دیدار در مورد روابط دیرینه و حسنه میان دو کشور ایران و افغانستان، حالات جاری در منطقه و تصاویر و خبرهای منتشر شده در رسانه های جمعی در روزهای اخیر، بحث و تبادل نظر کردند.

رییس جمهور پیشین افغانستان در این دیدار گفت: مردم ایران و افغانستان روابط و پیوندهای دیرینهٔ تاریخی، دینی و فرهنگی داشته و هر دو ملت باید با هوشیاری تمام و روحیهٔ برادری و همسایگی از آن حفاظت نمایند.

همچنین بهادر امینیان نیز تصاویر یاد شده را که همزمان در ایران و افغانستان در رسانه های اجتماعی به نشر می رسند غیر واقعی خواند.

هر دو طرف بر تقویت هرچه بیشتر روابط نیک و حسنه میان هر دو ملت با هم برادر تاکید ورزیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روز گذشته بهادر امینیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل با امیرخان متقی ، سرپرست وزارت خارجه دولت موقت طالبان دیدار و گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرزی: دو ملت ایران و افغانستان روحیه برادری خود را حفظ کنند

کرزی: دو ملت ایران و افغانستان روحیه برادری خود را حفظ کنند