مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-11اقتصادي

ارزش 83 هزار میلیاردی واحد های صنعتی در فارس


رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس گفت: سرمایه گذاری صنعتی در استان فارس به بیش از 83 هزار میلیارد تومان رسیده است.

- ، حمیدرضا ایزدی ظهر دوشنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: بیش از 71 شهرک صنعتی در سطح استان فارس وجود دارد که مساحتی که برای این فضاهای صنعتی در نظر گرفته شده بالغ بر 7 هزار و 46 هکتار بوده است.

وی ادامه داد: استان فارس دارای 6 منطقه ویژه اقتصادی است این در حالی است که در استان فارس بالغ بر 4091 پروانه صنعتی نیز صادر شده است که استان دارای رتبه پنجم کشور در این حوزه است لازم به ذکر است که سرمایه گذاری های صنعتی که در سطح استان فارس صورت گرفته اکنون به بیش از 83 هزار میلیارد تومان اعتبار رسیده است.

ایزدی ادامه داد: فضاهای اقتصادی استان فارس تاکنون برای 102 هزار نفر اشتغال ایجاد کردند لازم به ذکر است با توجه به رویکرد صنعتی شدن استان فارس شاهد اقدامات خوبی در راستای توسعه فضاهای صنعتی استان بوده به گونه ای که چهار هزار و 197 جواز تأسیس نیز در استان فارس صادر شده است.

او ادامه داد: استان فارس تولید کننده 90 درصد خاک نسوز کشور بوده که توانسته است 18 درصد سنگ های زینتی کشور را نیز تأمین می کند لازم به ذکر است که 535 واحد معدنی فعال در سطح استان فارس در حال فعالیت معدنی بوده و 152 واحد نیز غیرفعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش 83 هزار میلیاردی واحد های صنعتی در فارس

ارزش 83 هزار میلیاردی واحد های صنعتی در فارس