مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 14:372022-04-11سياسي

اعتبار یک میلیارد ریالی برای تکمیل تنها پلاتوی مجتمع فرهنگی و هنری شاهرود


نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی از تامین یک میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پلاتوی مجتمع فرهنگی و هنری مهر شاهرود خبر داد.

- ایسنا/سمنان نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی از تامین یک میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پلاتوی مجتمع فرهنگی و هنری مهر شاهرود خبر داد.

علی اصغر خانی در جمع هنرمندان شاهرودی که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد اظهار کرد: با توجه به درخواست های مکرر هنرمندان تئاتر برای تکمیل پلاتوی مجتمع فرهنگی و هنری مهر شاهرود که تنها پلاتوی این شهرستان است یک میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافت.

وی با اشاره به گستردگی نهادهای فرهنگی و هنری افزود: تعدد و تنوع مراکز فرهنگی و هنری علاوه بر اینکه فرصتی بسیار خوبی برای رشد و توسعه جامعه است نشان از دغدغه مندی مردم و مسئولان در خصوص مسایل فرهنگی دارد.

خانی تصریح کرد: تعامل و انسجام اهالی فرهنگ و هنر، مردم و هنرمندان و تعامل بین بخشی زمینه ساز رونق و رشد این بخش است و به فعالیت ها سرعت می دهد البته این موضوع کمتر مورد توجه و دقت قرار گرفته است.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی اظهار کرد: اهالی فرهنگ و هنر در تامین نشاط اجتماعی و ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه نقش آفرین هستند و با تعامل با یکدیگر و تامین نیاز مخاطبان در برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار یک میلیارد ریالی برای تکمیل تنها پلاتوی مجتمع فرهنگی و هنری شاهرود

اعتبار یک میلیارد ریالی برای تکمیل تنها پلاتوی مجتمع فرهنگی و هنری شاهرود