مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-11ورزشي

صدور رایگان روادید همزمان با جام جهانی قطر در انتظار تصویب هیئت دولت


مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی کشور گفت: صدور رایگان روادید همزمان با جام جهانی قطر در انتظار تصویب هیئت دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، لیلا اژدری، مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی کشور در اصلاح مصاحبه انجام شده روز گذشته با خبرگزاری ها درباره روادید ایران در بازه زمانی جام جهانی گفت: ما پیشنهاد تسهیل صدور روادید را به وزارت امور خارجه داده بودیم که خوشبختانه با موافقت وزارت امور خارجه برای صدور روادید رایگان در زمان برگزاری بازی های جام جهانی قطر و امکان چند بار ورود و اقامت 20 روزه، این پیشنهاد به هیأت دولت رفته است و منتظر تصمیم هیأت محترم وزیران هستیم.

وی با اشاره به لزوم استفاده هرچه بهتر از فرصت برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر به منظور رونق و توسعه صنعت گردشگری، اظهار کرد: این موضوع از مدت ها پیش در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد و یکی از مهمترین درخواست های فعالان و ذی نفعان حوزه گردشگری نیز به شمارمی رود.

از این رو این موضوع را پیگیری کردیم و خوشبختانه وزارت امور خارجه با صدور رایگان روادید در بازه زمانی دو ماهه (زمان برگزاری بازی های جام جهانی) موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع البته باید به تایید هیئت دولت برسد تا ضمانت اجرایی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور رایگان روادید همزمان با جام جهانی قطر در انتظار تصویب هیئت دولت

صدور رایگان روادید همزمان با جام جهانی قطر در انتظار تصویب هیئت دولت