مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-11سياسي

آغاز فعالیت عمرانی پتروشیمی مازندران پس از مجوز نهایی محیط زیست


نماینده مردم شرق مازندران در مجلس گفت: محیط زیست تخصیص آب، زمین و خوراک را برای پتروشیمی استان بلامانع تشخیص داده است و فعالیت عمرانی پس از مجوز نهایی آغاز می شود.

- ، غلامرضا شریعتی بعدازظهر دوشنبه در جلسه بررسی پروژه پتروشیمی مازندران با اظهار اینکه استقرار پتروشیمی در مازندران دارای امتیازان فراوانی از جمله دسترسی به آب دریا، شبکه راه ها، نیروی کار و بنادر برای صادرات است، افزود: فرایندهای ارزیابی زیست محیطی و مجوزهای لازم از وزارت نفت و مصوبه دولت برای این پروژه صادر شده است.

وی ادامه داد: نقطه ای که قرار است آب از دریا برای پتروشیمی برداشت رود نیز مشخص شده و باتوجه به آب بردن صنعت پتروشیمی، استقرار آن باید در مناطق شمالی و یا جنوبی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: به تمامی دغدغه ها و پرسش های کارشناسان محیط زیست در جلسات کارشناسی داده شد و ارزیابی زیست محیطی پروژه در محیط زیست انجام شده است.

شریعتی جنگل را سرمایه اصلی محیط زیست برشمرد وگفت: لشکر بیکار، بیکار نمی نشیند و برای سیرکردن شکم خود دست به اقداماتی می زند و امروز شاهد آن هستیم که سطح جنگل های ما کاهش یافته است.

این نماینده مجلس با اظهار اینکه مجبور هستیم به سمت اشتغال پایدار و متنوع پیش رویم، افزود: صنعت پتروشیمی سبب اشتغال در استان می شود و مجوزهای لازم را دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت عمرانی پتروشیمی مازندران پس از مجوز نهایی محیط زیست

آغاز فعالیت عمرانی پتروشیمی مازندران پس از مجوز نهایی محیط زیست