مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-11اقتصادي

880 میلیارد تومان اعتبارات سفر رییس جمهور به استان سمنان ابلاغ شد


استاندار سمنان درباره آخرین وضعیت تامین اعتبارات استان، گفت: بیش از 877 میلیارد تومان اعتبار سفر پاییز 1400 رییس جمهور به سمنان ابلاغ شده است - ، با بیان اینکه در پنج مرحله بیش از 877 میلیارد تومان به صورت پول نقد از اعتبارات سفر پاییز 1400 رییس جمهور به سمنان ابلاغ شده است، ابراز داشت: از محل سفر رییس جمهور به استان سمنان مجموعاً 15 هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع کل اعتبارات سفر چهار هزار و 500 میلیارد تومان به پروژه های اختصاص یافته است، افزود: برخی پروژه ها تعریف شده و شامل طرح های نیمه تمام عمرانی در سراسر استان سمنان می شود که تلاش می کنیم بتوانیم تا هفته دولت پیش رو، این پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

پیگیری مصوبات سفر توسط مدیران کل استاندار سمنان با بیان اینکه برخی دیگر از پروژه های عمرانی نیز به صورت گلوبال یا شناور هستند که از مدیران دستگاه های اجرایی خواسته ایم که بر اساس توسعه متوازن، این اعتبارات را جذب کنند، افزود: آب بیشترین میزان اعتبارات سفر رییس جمهور به استان سمنان را به خود اختصاص داده و بعد از آن راه و شهرسازی و بهداشت و درمان قرار دارند.

هاشمی با بیان اینکه برای طرح های استان سمنان خوشبختانه اعتبارات خوبی را در نظر گرفته ایم اما آخرین فرصت برای جذب اعتبارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

880 میلیارد تومان اعتبارات سفر رییس جمهور به استان سمنان ابلاغ شد

880 میلیارد تومان اعتبارات سفر رییس جمهور به استان سمنان ابلاغ شد