مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-11سياسي

هنرمندان شاخص هنر انقلاب در کردستان تجلیل شدند


هنرمندان شاخص هنر انقلاب کردستان به مناسبت هفته هنر و در مراسمی با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس، رییس حوزه هنری استان و جمعی از مدیران وهنرمندان تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امین مرادی رییس حوزه هنری استان کردستان در مراسم تجلیل از هنرمندان هنر انقلاب در کردستان که با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار داشت: هنرمندان باید با نگاه به آینده افق عالی را برای جامعه ترسیم کنند.

امین مرادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی آوینی، بر تبیین هنر انقلاب اسلامی و مولفه های هنر انقلابی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شاخصه هنر انقلاب جدا از آرمان ها و ارزش های انقلاب، مبارزه با استعداد و استبداد، تحقق عدالت، رفع تبعیض ها و توجه به ارزش های اسلامی و انسانی نیست، گفت: در انقلاب اسلامی تفکر هنر برای هنر جایگاهی ندارد بلکه هنرمندان به عنوان گروه های مرجع و تاثیرگذار باید پاسخگو باشند.

وی زبان هنر را بهترین ابزار تاثیرگذار برای انتقال پیام و ارزش های انقلاب دانست و روایتگری گذشته، کنشگر امروز و پیشران آینده را اضلاع هنر انقلاب عنوان کرد.

مرادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب های جهان و انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بوده است یادآورشد: هنر انقلاب با مردم معنا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان شاخص هنر انقلاب در کردستان تجلیل شدند

هنرمندان شاخص هنر انقلاب در کردستان تجلیل شدند