مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-11سياسي

رضوانی: برای گرانی هایی افسارگسیخته چاره جویی شود


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یا تقدیر از مواضع اخیر وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه مذاکرات مستقیم با آمریکا هیچ فایده ای ندارد، اظهار کرد: - درخواست داریم عوامل دست آموز قهرمان پوشالی دیپلماسی به هیچ وجه در تیم مذاکره کننده ایران حضور نداشته باشند، در غیر اینصورت متحمل ضررهای جبران ناپذیری خواهیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین رضوانی عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه مجلس در تذکری شفاهی با اشاره به حادثه مشهد گفت: اقدام تاکتیکی عوامل شیطان بزرگ در هتک حرمت حریم رضوی به منظور تثبیت استراتژی تفرقه افکنانه بین برادران مسلمان و مردم منطقه بود.

محکومیت این جنایت توسط همه آنها که از جوهر انسانیت خارج نشده اند و عدم محکومیت آن توسط کسانی که همواره در پازل آمریکا بازی می کنند، امری قابل پیش بینی بود.

وی تاکید کرد: باید هوشیار باشیم که غرب گرایان به قدری خود را به شیطان بزرگ فروخته اند که در سه مقطع سال های 69، 80 و 1400 تلاش داشتند در اجابت به درخواست آمریکا برای کشاندن جمهوری اسلامی ایران به جنگ، موضع گیری صریح داشتند؛ ابتدا صدام را خالد ابن ولید نامیدند و شایسته هم پیمانی دانستند، در سال 80 طالبان را شایسته این امر دانستند و در 1400 گفتند که باید با طالبان بجنگیم؛ می بینیم که بصورت ظاهری این مواضع مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضوانی: برای گرانی هایی افسارگسیخته چاره جویی شود

رضوانی: برای گرانی هایی افسارگسیخته چاره جویی شود