مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-11سياسي

حمایت تحصیلی 13000 دانش آموز خراسان شمالی توسط کانون های فرهنگی و تربیتی


مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از حمایت تحصیلی 13000 دانش آموز خراسان شمالی توسط کانون های فرهنگی و تربیتی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از حمایت تحصیلی 13000 دانش آموز خراسان شمالی توسط کانون های فرهنگی و تربیتی خبر داد.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه 4 کانون فرهنگی و تربیتی به طور دائم در استان فعال هستند، اظهار کرد: این نهاد در حوزه های فرهنگی سالانه فعالیت های مختلفی را ارائه می دهد.

وی حمایت تحصیلی از 800 دانشجو و 13 هزار دانش آموز را از جمله اقدامات فرهنگی این نهاد نام برشمرد و گفت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی، ثبت نام در موسسات آموزشی کنکور، پرداخت شهریه و استفاده از خدمات کانون های دائم و موقت کمیته امداد از جمله فعالیت های این نهاد محسوب می شود.

الهی راد گفت: سال گذشته به برکت حمایت های تحصیلی و فرهنگی کمیته امداد 76 نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در دانشگاه های دولتی در رشته های پزشکی، پیراپزشکی، فرهنگیان و غیره پذیرفته شدند.

وی در ادامه به فعالیت کانون های دائم و موقت این نهاد در سطح استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون 4 کانون فرهنگی و تربیتی دائمی در شهرستان های اسفراین، بجنورد، شیروان و فاروج از سوی کمیته امداد فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تحصیلی 13000 دانش آموز خراسان شمالی توسط کانون های فرهنگی و تربیتی

حمایت تحصیلی 13000 دانش آموز خراسان شمالی توسط کانون های فرهنگی و تربیتی