مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-11ورزشي

کاروکاسبی سکه شرکت کنندگان مسابقات استعدادیابی


شرکت کنندگان مسابقات «خنداننده شو» و «عصر جدید» برای اجراهای خارج از این دو برنامه چقدر دستمزد می گیرند؟ - شرکت کنندگان مسابقات خنداننده شو و عصر جدید برای اجراهای خارج از این دو برنامه چقدر دستمزد می گیرند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان نوشت: ما آرزو داریم مردم را بخندانیم ، آرزو داریم روی صحنه های بزرگ اجرا کنیم و .

این جملات شرکت کننده های مسابقات استعدادیابی تلویزیون را شاید یادتان بیاید؛ چهره هایی که ابتدا آدم هایی معمولی بودند و با حضور در مسابقات استعدادیابی پربیننده، طرفداران زیادی به دست آوردند و صفحه های اینستاگرامی شان از چندصد فالوئر به صدها هزار مخاطب رسید.

شاید برای شما هم سوال باشد شرکت کننده ها و قهرمان های مسابقات استعدادیابی که روزگاری آرزوی دیده شدن داشتند، حالا برای شرکت در یک برنامه و مراسم چقدر پول می گیرند؟ در گزارش امروز به صورت تلفنی، تلگرامی یا در دایرکت سراغ چند چهره کمدین، خواننده، شعبده باز و .

رفتیم و به عنوان یک برند معروف از آنها پرسیدیم که برای یک اجرای کوتاه در مراسم چقدر پول می گیرند؟ از خنداننده شو تا فوتبال 120 همان روزی که رامبد جوان از شدت خنده، خودکارش را پرتاب کرد و فریاد زد: اجازه بده نفس بکشیم! ، می شد حدس زد ابوطالب حسینی به زودی یکی از برترین استندآپ کمدین های تلویزیون ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروکاسبی سکه شرکت کنندگان مسابقات استعدادیابی

کاروکاسبی سکه شرکت کنندگان مسابقات استعدادیابی