مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-11سياسي

آثار و برکات زکات باید برای مردم تبیین شود


تاکنون تبلیغات و اطلاع رسانی مؤثری پیرامون اهمیت پرداخت زکات، آثار و برکات و اقدامات خوب صورت گرفته، انجام نشده که باید این آثار و برکات و زیبایی ها را به طرق مختلف برای مردم تبیین و روایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان در جلسه شورای زکات شهرستان با اشاره به اهمیت تبیین حکم خداوند اظهارداشت: ارائه راهکارهای عملی برای ترویج و توسعه فرهنگ زکات، از اهمیت والایی برخوردار است و در این راستا باید گام های مؤثرتری برداریم.

فرماندار اصفهان با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی پیرامون اقدامات خوب انجام شده در خصوص پرداخت زکات، افزود: تاکنون تبلیغات و اطلاع رسانی مؤثری پیرامون اهمیت پرداخت زکات، آثار و برکات و اقدامات خوب صورت گرفته، انجام نشده که باید این آثار و برکات و زیبایی ها را به طرق مختلف برای مردم تبیین و روایت کنیم.

وی بیان کرد: ارتباط مستقیم با مخاطبان خاص در دستگاه های مختلف و شناسایی و دریافت مجوز و لیست افراد واجب الزکات و مراجعه به آنها، آموزش اصناف، تخصیص بخشی از فضاهای آموزشی ادارات به موضوع زکات و اهمیت پرداخت این حکم الهی، استفاده از فضای جلسات و همایش های دستگاه ها و ادارات برای پیگیری موضوع زکات و ارتباط با خیریه ها به ویژه اداره اوقاف و امور خیریه، از جمله مواردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار و برکات زکات باید برای مردم تبیین شود

آثار و برکات زکات باید برای مردم تبیین شود