مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-11سياسي

جزییات تخصیص اعتبار 5 هزار میلیارد تومانی برای بیماران صعب العلاج


نمایندگان مجلس مصوب کردند که صندوق بیماران صعب العلاج با استفاده از نیروی انسانی و امکانات موجود دستگاه های مربوطه و بدون توسعه تشکیلات و نمایندگی و شعبه ایجاد و 5 هزار میلیارد تومان به آن اختصاص داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس مصوب کردند که صندوق بیماران صعب العلاج با استفاده از نیروی انسانی و امکانات موجود دستگاه های مربوطه و بدون توسعه تشکیلات و نمایندگی و شعبه ایجاد و 5 هزار میلیارد تومان به آن اختصاص داده شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، با بندهای الحاقی 7 و 8 تبصره 17 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

براساس بند الحاقی 7 تبصره 17 ماده واحده لایحه بودجه 1401 کل کشور؛ - در اجرای نسخه نویسی الکترونیک و به منظور فراهم کردن بخشی  از زیرساخت های لازم از قبیل پایش، کنترل اصالت امضای الکترونیک اعضای نظام پزشکی کشور و تهیه و تأمین نرم افزار  کارد ریدر، توکن و اپلیکیشن و هزینه های نظارت فنی و اجرایی، سازمان های بیمه گر پایه از محل اعتبارات خود به شرح زیر هزینه نمایند: 1- مبلغ سیصد و پنجاه میلیارد(350.

000.

000.

000)ریال سازمان تأمین اجتماعی 2- مبلغ سیصد و پنجاه میلیارد(350.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تخصیص اعتبار 5 هزار میلیارد تومانی برای بیماران صعب العلاج

جزییات تخصیص اعتبار 5 هزار میلیارد تومانی برای بیماران صعب العلاج