مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-11اقتصادي

تسطیح و رگلاژ 372 کیلومتر از محورهای استحفاظی شهرستان خوی طی سال گذشته


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی از تسطیح و رگلاژ 372 کیلومتر از محورهای استحفاظی این شهرستان طی یکسال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای، اصغر کاظمی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی از اجرای آسفالت محورهای روستایی بطول 18 کیلومتر در سال قبل خبر داد و اظهارداشت: اجرای عملیات خاکبرداری، خاکریزی و اجرای زیراساس محورهای روستایی به طول 35 کیلومتر عملیاتی شده است.

وی با اشاره بر اجرای پروژه ساماندهی سه راهی ایواوغلی با پیشرفت 40 درصد و با اعتبار 364 میلیارد ریالی در سال گذشته گفت: پروژه دو دهانه 19 متری قزل آغل با پیشرفت 60 درصدی با اعتبار 52 میلیارد ریال از دیگر پروژه های راهداری انجام یافته در مدت زمان مذکور است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی ادامه داد: به منظور بالا بردن امنیت تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان طی سال گذشته جمع آوری، نصب و تعمیرات گاردیل به تعداد 370 شاخه، جمع آوری، نصب و تعمیرات نیوجرسی به تعداد 237 عدد نیز تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها 372 کیلومتر نیز پاکسازی و تسطیح حریم 196 کیلومتر عملیاتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسطیح و رگلاژ 372 کیلومتر از محورهای استحفاظی شهرستان خوی طی سال گذشته

تسطیح و رگلاژ 372 کیلومتر از محورهای استحفاظی شهرستان خوی طی سال گذشته