مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-11سياسي

ضرورت جوانگرایی و تربیت مدیر انقلابی برای نسل های آینده


سرپرست آموزش و پرورش گیلان اشاره به جوان شدن میانگین سنی مدیران این مجموعه، گفت: تربیت مدیر کارآمد، متعهد و انقلابی برای آینده و جوانگرایی در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا از خود گذشتگی و کمک به دانش آموزان محروم، نقش مهمی در تداوم روند آموزشی داشتند و این موضوعات باید به طور ویژه تری در رسانه ها انعکاس و به اطلاع مردم رسانده شود.

سرپرست آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه با تمام توان برای اجرای عدالت گام برداشته و مقابل زد و بندها و فشارهای بیرونی ایستادگی می کنیم، افزود: بی عدالتی و ظلم در نهادی مانند آموزش و پرورش پذیرفتنی نیست و بنده نیز تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا مقابل سفارشات بایستم.

وی با اشاره به جوان شدن میانگین سنی مدیران، معاونان و سایر کادر آموزشی، تصریح کرد: هدف ما تربیت مدیر کارآمد، متعهد و انقلابی برای آینده بوده لذا جوانگرایی و میدان دادن به نیروهای مستعد و تازه نفس در دستور کار است.

فائزی با بیان اینکه با تغییرات گسترده و بدون هدف مدیران آموزش و پرورش مخالف است، افزود: نگرش سیاسی افراد برای بنده اهمیتی ندارد و بر این اساس اقدام به انتخاب آنها نمی کنم بلکه تخصص، تعهد و پایبندی به ارزش های انقلابی را ملاک قرار می دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جوانگرایی و تربیت مدیر انقلابی برای نسل های آینده

ضرورت جوانگرایی و تربیت مدیر انقلابی برای نسل های آینده