مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-11ورزشي

گل محمدی چطور پرسپولیس را به این روز انداخت؟


روزهای سخت پرسپولیس پس از سال ها درخشش بر قله فوتبال باشگاهی ایران با هدایت یحیی گل محمدی فرا رسیده است و این تیم در یک چهارم نهایی جام حذفی در حد یک تیم محلی بود.

- ، تیم فوتبال پرسپولیس با تحمل شکست سه بر دو از آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی خداحافظی تلخی مقابل چشم نزدیک به 20 هزار هوادار خود با جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور داشت.

قهرمان پنج دوره متوالی مسابقات لیگ برتر در حالی به سخت ترین روزهای خود با از دست دادن امتیاز و شکست در مقابل تیم های داخلی روبرو شده است که در سال های گذشته جام های متوالی فراوانی را کسب کرده بود.

سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و سه سوپرجام حاصل تلاش کار با برانکو ایوانکوویچ بود و پس از او نیز یحیی گل محمدی توانست دو قهرمانی در لیگ برتر کسب کند.

یحیی در لیگ قهرمانان 2020 آسیا همچون دوران برانکو در 2018 توانست پرسپولیس را به فینال ACL برساند اما دست او نیز از مهم ترین جام باشگاهی در قاره کهن کوتاه ماند تا نتواند اسم خود را در تاریخ این باشگاه برای همیشه حک کند.

پرسپولیس در حالی فصل جاری لیگ برتر فوتبال را با تفاضل 6 امتیازی در تعقیب استقلال تهران دنبال می کند که تنها 6 هفته تا پایان رقابت های این فصل باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل محمدی چطور پرسپولیس را به این روز انداخت؟

گل محمدی چطور پرسپولیس را به این روز انداخت؟