مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-11سياسي

پمپ بنزین قدیمی بزرگراه آیت الله سعیدی تخریب شد


در راستای ایمن سازی نقاط بی دفاع شهری و اجرای آراء ماده 100، شهرداری منطقه 9 اقدام به تخریب و ایمن سازی پمپ بنزین واقع در بزرگراه آیت الله سعیدی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد خسروی شهردار منطقه9 گفت: در راستای ساماندهی فضای بی دفاع شهری، پمپ بنزینی قدیمی در بزرگراه آیت الله سعیدی که سال ها به حال خود رها شده بود با تدابیر مجموعه مدیریت شهری تخریب شد.

وی ادامه داد: متاسفانه این ملک تبدیل به مکانی برای تجمع معتادین متجاهر و بروز انواع آسیب های اجتماعی شده بود، لذا پیرو درخواست ها و مطالبات شهروندان پس از 12 سال، اقدام لازم برای ساماندهی این ملک از طرف شهرداری منطقه9 صورت گرفت.

شهردار منطقه9 افزود: یکی از اولویت های مدیریت شهری، ایجاد فضایی امن و سالم برای همه شهروندان به خصوص خانواده ها، کودکان و نوجوانان است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9 تهران، خسروی تاکید کرد: با هدف سالم سازی محیط شهری، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی، کمک به افراد آسیب دیده و همچنین ایجاد امنیت برای خانواده ها، نقاط ناایمن و بی دفاع شهری در محله های غرب تهران شناسایی شده و در اسرع وقت نسبت به ساماندهی آنها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپ بنزین قدیمی بزرگراه آیت الله سعیدی تخریب شد

پمپ بنزین قدیمی بزرگراه آیت الله سعیدی تخریب شد