مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-11دانش

ثبت نام پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه علم و صنعت آغاز شد


متقاضان پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه علم و صنعت می توانند از امروز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

- متقاضان پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه علم و صنعت می توانند از امروز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه علم و صنعت ایران درخواست دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد برای ورود به دوره دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان سال 1402-1401 را در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبه ستاد استعدادهای درخشان دوره دکتری دانشگاه، در رشته‏ و گرایش هایی مشخص مورد بررسی قرار می‏ دهد.

بر این اساس، متقاضیان ‏باید ثبت‏ نام اولیه خود را از امروز 22 فروردین ماه تا تاریخ 17 اردیبهشت ماه سال جاری صرفاً به صورت غیرحضوری از طریق سامانه گلستان به آدرس https://golestan.

iust.

ac.

ir/Forms/AuthenticateUser/main.

htm انجام دهند.

در شرایط عمومی پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان مقطع دکتری دانشگاه علم وصنعت آمده که متقاضیان باید در مقطع کارشناسی معدل حداقل 16، مقطع کارشناسی ارشد معدل حداقل 17 باشد و الزامی است که متقاضی حداقل 60 امتیاز فعالیت پژوهشی آموزشی و مصاحبه مطابق آیین نامه داشته باشد.

دانشجویان کارشناسی ارشد ترم چهارم (ورودی 99) که تمام واحدهای تئوری (غیر از پایان نامه) خود را گذرانده باشند، در صورتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه علم و صنعت آغاز شد

ثبت نام پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه علم و صنعت آغاز شد