مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-11اقتصادي

کالاهای پرمصرف ماه رمضان زیرذره بین نظارت


مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر بازار محصولات کشاورزی در استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

- منصور کاکایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با هدف تنظیم بازار اقلام اساسی و پرمصرف بخش کشاورزی در ماه مبارک رمضان، طرح ویژه نظارت بر بازار از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دار خواهد بود.

کاکایی اضافه کرد: در ماه رمضان امسال 44 اکیپ صبح ها و بعدازظهرها بر بازار محصولات کشاورزی در استان نظارت خواهند کرد که 16 اکیپ آن در شهر کرمانشاه عهده دار نظارت بر بازار محصولات کشاورزی هستند.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تاکید بر برخورد جدی با متخلفین بازار محصولات کشاورزی در استان، گفت: با هر نوع گران فروشی قطعا برخورد خواهد شد.

وی در ادامه به موجودی استان از حیث برخورداری از کالاهای اساسی اشاره داشت و افزود: خوشبختانه در استان هیچ کمبود کالایی در بخش کالاهای پرمصرف در ماه رمضان نداریم.

کاکایی سپس اشاره ای هم به اجرای طرح ویژه نظارتی در نوروز گذشته در استان داشت و گفت: این طرح از 15 اسفند شروع و تا 15 فروردین ادامه داشت و به طور ویژه بر بازار محصولات کشاورزی نظارت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای پرمصرف ماه رمضان زیرذره بین نظارت

کالاهای پرمصرف ماه رمضان زیرذره بین نظارت