مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-11اقتصادي

طرح هر روستا یک مزیت اقتصادی در کوهسرخ


رییس تعاون روستایی شهرستان کوهسرخ گفت: تلاش می شود با کمک شرکت های تعاونی روستایی طرح هر روستا یک مزیت اقتصادی را در کوهسرخ راه اندازی کنیم.

- جواد قاسمی در گفت وگو با ایسنا افزود: اکنون در شهرستان کوهسرخ 5 شرکت تعاونی روستایی هستند که در تمامی روستاها شعبه دارند.

وی با بیان اینکه بالغ بر 14 هزار نفر عضو این شرکت تعاونی ها هستند، اظهار کرد: باوجود محرومیت شهرستان کوهسرخ و نبود امکانات اما از پتانسیل های بسیاری برخوردارند، اگر به شرکت های تعاونی توجه بیشتری شود می توان از طریق آن ها خدمات بسیاری را به روستاها رساند.

رییس تعاون روستایی شهرستان کوهسرخ و کاشمر مطرح کرد: باوجود اینکه در سنوات گذشته شرکت های تعاونی روستایی به دلیل مشکلات فعالیت کمتری داشتند، اما با جذب خیران و تغییر برخی مدیران توانستیم چراغ شرکت ها را روشن کنیم.

وی وجود سردخانه را یکی از نیازهای ضروری شهرستان کوهسرخ دانست و گفت: محصولات کشاورزی بسیاری در این منطقه تولید می شود که چون مازاد مصرف هستند و از سویی سردخانه ای برای نگهداری نیست دلالان با قیمت های بسیار پایین اقدام به خریداری محصولات کشاورزان می کنند.

قاسمی گفت: وضعیت موجود و نبود سردخانه موجب شده تا خسارت ها و زیان های بسیاری به تولیدکننده وارد شود، اما اگر بتوانیم مازاد محصولات را در یک سردخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هر روستا یک مزیت اقتصادی در کوهسرخ

طرح هر روستا یک مزیت اقتصادی در کوهسرخ