مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-11اقتصادي

هیچ جای دنیا قیمت مصرف کننده روی کالا درج نمی شود


عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز گفت: احداث شهرک های تحقیقاتی در جوار شهرک های صنعتی ضمن ایجاد شرایط لازم برای فعالیت شرکت های دانش بنیان به انطباق با تکنولوژی های روز دنیا منجر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم بنامولایی با اشاره به اهمیت نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین و تبیین این مهم اظهار کرد: تغییر نگرش در این حوزه در اتاق البرز تحت عنوان تولید بدون کارخانه آغاز شده که تفکر آن در حرکت های دانش بنیان ریشه دارد و در این راستا می توان پس از ثبت ایده اولیه با استفاده از ظرفیت های موجود در همه صنایع منجر به افزایش تولید و بالا بردن بهره وری شد.

وی با اشاره به مشکلات عمده در حوزه تولید گفت: هر چند با سرمایه گذاری در حوزه شرکت های دانش بنیان شاهد اتفاقات خوبی بوده ایم اما در زمینه بازاریابی و فروش محصولات ضعیف عمل شده است، در نتیجه باید ضمن ایجاد زیرساخت ها و برقراری توازن میان عرضه و تقاضا برای فروش محصولات تولیدی راهی یافت.

بنامولایی ضمن بر شمردن شیوه های توزیع شامل روش بنکداری، پخش مویرگی، فروشگاه زنجیره ای، فروش اینترنتی و خرده فروشی افزود: این شیوه ها هزینه بر بوده و دولت نیز در مجموع سقف هزینه توزیع برابر 28.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ جای دنیا قیمت مصرف کننده روی کالا درج نمی شود

هیچ جای دنیا قیمت مصرف کننده روی کالا درج نمی شود