مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-11اقتصادي

علت توقف صادرات از مرز چذابه در روز گذشته چه بود؟


رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه وزارت نفت پاسخگوی شرایط دشوار صادرات از مرز چذابه باشد، گفت: نحوه فعالیت جایگاه سوخت در مرز چذابه برای چندمین بار است که باعث اعتصاب رانندگان کامیون های عراقی می شود و وزارت نفت باید در این خصوص پاسخگو باشد.

- شهلا عموری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص توقف صادرات و اعتصاب رانندگان کامیون های عراقی در مرز چذابه در روز گذشته، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده از ساعت 13 روز گذشته روند صادرات به کشور عراق از سر گرفته شده و این اعتصاب ها پایان یافته است.

وی در خصوص توقف روند صادرات افزود: نحوه فعالیت جایگاه سوخت در مرز چذابه برای چندمین بار است که باعث اعتصاب رانندگان کامیون های عراقی می شود و وزارت نفت باید در این خصوص پاسخگو باشد.

رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: شرایط فعالیت جایگاه سوخت در مرز چذابه و فرآیندهای ایجادشده برای کامیون داران عراقی در این مرز، روند صادرات کالا به این کشور را با اخلال رو به رو کرده و این وضعیت بسیار نگران کننده است.

عموری ادامه داد: زمانی که کامیون های عراقی برای بارگیری کالای صادراتی وارد محل بارانداز مرز چذابه می شوند، باک سوخت آن ها برای جلوگیری از قاچاق احتمالی سوخت پلمب می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت توقف صادرات از مرز چذابه در روز گذشته چه بود؟

علت توقف صادرات از مرز چذابه در روز گذشته چه بود؟