مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-11سياسي

برگشت حتی یک ریال از اعتبارات پذیرفتنی نیست


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: برگشت حتی یک ریال از اعتبارات استان پذیرفتنی نیست و اگر تلاش لازم از سوی دستگاهی صورت نگیرد، - در حقیقت جفا و ظلم به مردم است.

منوچهر فخری در جلسه عملکرد جذب اسناد خزانه اسلامی استان، تاکید کرد: عدم تلاش از سوی دستگاه ها برای جذب به موقع اعتبارات پذیرفتنی نخواهد بود و استاندار همواره از مدیران استان خواسته اند که نهایت اهتمام خود را برای جذب به موقع این اعتبارات بکار بگیرند.

وی تصریح کرد: تخصیص و جذب اعتبارات به سختی و با تلاش بسیار بدست می آید، لذا شایسته نیست که دستگاهی برای جذب اعتبارات خاص اداره خود تلاش به موقع و مناسبی نداشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه برخی دستگاه ها تلاش مناسبی برای جذب اعتبارات استان داشته اند، گفت: دستگاه هایی هم که عملکرد مناسبی نداشته اند تا آخر اردیبهشت ماه فرصت دارند که اعتبارات دستگاه خود را جذب کنند، در غیر اینصورت حتماً برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت.

فخری گفت: برگشت حتی یک ریال از اعتبارات استان پذیرفتنی نیست و اگر تلاش لازم از سوی دستگاهی صورت نگیرد در حقیقت جفا و ظلم به مردم است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشت حتی یک ریال از اعتبارات پذیرفتنی نیست

برگشت حتی یک ریال از اعتبارات پذیرفتنی نیست