مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-11سياسي

فعالیت برخی شرکت های غیر دانش بنیان در پارک علم و فناوری قزوین


در حالی که وظیفه پارک علم و فناوری حمایت از شرکت های دانش بنیان است، رییس پارک علم و فناوری قزوین حضور برخی شرکت های غیر دانش بنیان و فناور در پارک قزوین را تأیید کرد.

- مصطفی مافی شب گذشته در نشست خبری که شامگاه یکشنبه در سالن جلسات پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد با اشاره به وجود برخی شرکت های غیر دانش بنیان در پارک علم و فناوری اظهار کرد: پذیرش شرکت های دانش بنیان در صورت تأیید یک شورا صورت می گیرد.

وی افزود: متأسفانه در برخی موارد شاهد این هستیم که برخی شرکت ها با دستکاری در آمار و اعداد سر پارک را کلاه می گذراند که با این شرکت ها نیز در یک بازه زمانی شش ماهه طبق قانون برخورد خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: 10 سال از تأسیس پارک علم و فناوری قزوین می گذرد و این پارک دهه شکل گیری را پشت سر گذاشته و با پروژه های پیش روی پارک امروز باید گفت که دوره توسعه آغاز شده و هم اکنون جز پارک های در حال توسعه محسوب می شویم و اگر پروژه های ما محقق شود می توانیم بگوییم توسعه یافته خواهیم بود.

رییس پارک علم و فناوری قزوین ابراز کرد: بسیاری از طرح های پارک باید سال گذشته به اتمام می رسید ولی کمبود بودجه و میز تغییر دولت و جا به جایی ها این امکان را صلب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت برخی شرکت های غیر دانش بنیان در پارک علم و فناوری قزوین

فعالیت برخی شرکت های غیر دانش بنیان در پارک علم و فناوری قزوین