مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-11اقتصادي

زنجیره فرآوری گردو در تویسرکان راه اندازی می شود


فرماندار شهرستان تویسرکان عنوان کرد: 3 طرح بزرگ شامل ایجاد زنجیره فرآوری گردو، دهکده بزرگ گردشگری و ایجاد مجتمع بین راهی بزرگ توسط سرمایه گذاران کلان در این شهرستان انجام خواهند شد.

- ، حسین افشاری عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل، رفع موانع و کارگروه اشتغال شهرستان تویسرکان با بیان اینکه تعداد 8 طرح مورد بررسی در این جلسه توسعه و اشتغالزایی شهرستان را به دنبال خواهند داشت، عنوان کرد: درحال حاضر، در شهرستان تویسرکان فقط از مغز گردو استفاده می شود اما می توان از گردو به عنوان یک سرمایه گذاری دانش بنیان نام برد به نوعی که از تمام اجزای آن مانند برگ، تنه، ریشه، پوست سبز و پوست چوبی گردو استفاده کرد.

وی با تصریح بر اینکه در سند عملیاتی 1401 اولویت با طرح های دانش بنیان است، اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده از گردو می توان بیش از 50 محصول تولید کرد که برای شهرستان تویسرکان و کشور ارزآوری بالایی را نیز در پی داشته باشد.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه مدیران باید همت و راه را برای سرمایه گذاران در این مسیر باز کنند؛ خاطرنشان کرد: با ورود سرمایه گذار می توان دورنمای خوبی برای شهرستان تویسرکان رقم زد.

افشاری با بیان اینکه 3 طرح بزرگ شامل ایجاد زنجیره فرآوری گردو، دهکده بزرگ گردشگری و ایجاد مجتمع بین راهی بزرگ توسط سرمایه گذاران کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره فرآوری گردو در تویسرکان راه اندازی می شود

زنجیره فرآوری گردو در تویسرکان راه اندازی می شود