مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-11سياسي

انقلاب ایران روح افسرده ملت های منطقه را بیدار کرده است


دارایی اصلی انقلاب، پیام قدرت است که روح افسرده منطقه را احیا کرده و باعث جریان سازی در عراق، فلسطین و یمن شد.

- ، محمدحسین صفارهرندی یکشنبه شب در همایش هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: با گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و توطئه های دشمنان در این مدت، آرمان های انقلاب دچار تجدیدنظر نشده و ارزش های نظام همچنان استوار هستند.

وی بیان کرد: این انقلاب هنر خالص است چراکه توانایی ایستادگی در برابر حوادث را دارد به گونه ای که هم خود و هم سایر کشورها از این آثار بهره مند شدند و امروز حرکت انقلاب در کشورهای مختلف تکرار می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: کشور یمن به برکت انقلاب امروز به پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف رسیده و نمایش قدرت در این کشور بسیار زیبا و هنرمندانه است.

صفار هرندی عنوان کرد: شهید آوینی قدرت درک چنین مقاومت ها و پیروزی ها را در جامعه داشت و با نگاه هنرمندانه، موضوع را بیان می کرد، یکی از مهمترین فتوحات انقلاب و دفاع مقدس حیات واقعی انسان ها بود که نمونه آن شهید سلیمانی است و هنرمندان باید با رصد دقیق مسائل، این ایستادگی و مقاومت را به تصویر بکشند.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب به ملت ایران اعتماد به نفس بخشید که در مقابل فتنه ها ایستادگی کنند در حالی که کشور در زمان انقلاب شرایط سختی داشت اما شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب ایران روح افسرده ملت های منطقه را بیدار کرده است

انقلاب ایران روح افسرده ملت های منطقه را بیدار کرده است