مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-11پزشكي

7 گام پیشگیرانه برای حفاظت از دانش آموزان در برابر کرونا در مدارس


مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: رعایت اصول 7 گانه در مدارس برای پیشگیری از افزایش آمار ابتلا به کرونا بسیار مهم است.

- ایسنا/مرکزی مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: رعایت اصول 7 گانه در مدارس برای پیشگیری از افزایش آمار ابتلا به کرونا بسیار مهم است.

دکتر ایراندخت حیدری در جمع خبرنگاران افزود: فراهم کردن شرایط لازم در بازگشایی مدارس برای حفظ سلامت فرهنگیان، دانش آموزان و سایر کارکنان در راستای قطع زنجیره تماس بیماری کووید 19، از اهمیت بالایی برخورداراست.

او افزود: واکسیناسیون همگانی، شستشوی مرتب و صحیح دست ها، رعایت فاصله فیزیکی مناسب، استفاده از ماسک و رعایت بهداشت تنفسی، تهویه مناسب، پرهیز از تجمعات و دورهمی و خودداری از انتشار شایعات، از اصول کلی و 7 گانه پیشگیری از کرونا و مشارکت همگانی دانش آموزان و کارکنان است که کماکان به قوت خود باقیست و باید جدی گرفته شود.

وی تاکید کرد: لازم است در بدو ورود به مدرسه و روزانه همه دانش آموزان، معلمان و سایر کارکنان، از نظر وجود علائم بیماری بویژه وجود تب، علائم سرماخوردگی یا علائم گوارشی (به روش مراقبت سندرومیک) غربالگری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 گام پیشگیرانه برای حفاظت از دانش آموزان در برابر کرونا در مدارس

7 گام پیشگیرانه برای حفاظت از دانش آموزان در برابر کرونا در مدارس