مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-11اقتصادي

سنگ مزارهایی که پنل نیروگاه خورشیدی می شوند/ تولید برق از سنگ مزار


خبرگزاری فارس-همدان، سولماز عنایتی: علیرضا تیموری جوان تویسرکانی چندصباحی در حوزه نیروگاه های خورشیدی تحقیق و پژوهش کرده تا دست آخر موفق شده طرحی نو دراندازد و مرزهای توانستن را درنوردد.

ایده ای همه جانبه که پاشنه آشیل کارهای بزرگ را نشانه رفته و تیر خلاصی شده بر پیکره سرمایه گذاری کلان.

تا بوده همین بوده سرمایه ابتدایی سدی است برای خشکاندن ایده ها و سوزاندن فکرها اما علیرضای جوان سنت شکنی کرده تا جایی که گام نخست طرحش حل و فصل مسائل مالی است، او حالا مراحل ثبت اختراعش را پیموده و روزنه ای شده برای روشنایی.

پارسال تیغ تیز آفتاب که از سازه های آهنی و سیمانی رسوخ می کرد و چهاردیواری امن مان را می سوزاند را به یاد دارید، می گفتند کمبود برق حاصل شده و تاسیسات فرسوده جوابگوی نیاز مردم نیست.

آقای تیموری اما چاره ای کرده برای کمبودها آن هم بدون تزریق هزینه، پس گام دوم ایده نابش برقرسانی به مردم این مرز و بوم است از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب.

خب فکرش هم وسوسه انگیز است وای به روزی که محقق شود و در تمام کشور صحبت از علیرضا تیموری باشد، به نظر کاری سترگ است و مرد میدان می خواهد و ایده ای چندوجهی.

هر چه بیشتر می شنوم کنجکاوتر می شوم برای دانستن، بیشتر پی اش را می گیرم تا راز ایده نابی که اول روی بی پولی را کم می کند و دوم داغ بر دل نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ مزارهایی که پنل نیروگاه خورشیدی می شوند/ تولید برق از سنگ مزار

سنگ مزارهایی که پنل نیروگاه خورشیدی می شوند/ تولید برق از سنگ مزار