مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-11اقتصادي

تبعات کم آبی و کشت محصولات آبدوست برای مردم تبیین شود


کم آبی و تبعات استفاده از کاشت محصولات  آب دوست را باید برای کشاورزان تبیین کرد و آنها را نسبت به شرایط کمبود آب و احتمال خشک شدن رودخانه یا چاه هایی که برای کشاورزی از آن استفاده می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، علی امرایی در جلسه حفاظت منابع آب شهرستان پل دختر اظهار کرد: فرهنگ سازی برای استفاده بهینه مردم از آب، راه عبور از خشکسالی در این شهرستان است.

وی سیاست های تشویقی را از راه های ترغیب مردم برای استفاده از منابع آبی در شرایط بحران دانست و اظهار کرد: بهتر است به جای استفاده از قوه قهریه، سیاست های تشویقی مانند پرداخت تسهیلات بلاعوض و کم بهره به کشاورزان را برای مدیریت منابع آبی به کارگرفت.

دادستان پل دختر گفت: می توان برای جبران خسارت های محصولات کشاورزی براثر خشک سالی ها، شرکت های بیمه را برای جبران خسارت مردم پای کارآورد.

وی افزود: موضوع کم آبی و تبعات استفاده از کاشت محصولات  آب دوست را باید برای کشاورزان تبیین کرد و آنها نسبت به شرایط کمبود آب و احتمال خشک شدن رودخانه یا چاه هایی که برای کشاورزی از آن استفاده می کنند، آگاه کرد.

امرایی یادآورشد: می توان کشاورزان را آگاه کرد که چنانچه در شرایط کم آبی محصولات کمتری کشت کنند  و به سود کمتر قانع شوند می توانند سال آینده کشاورزی بهتری داشته و سود بیشتری ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات کم آبی و کشت محصولات آبدوست برای مردم تبیین شود

تبعات کم آبی و کشت محصولات آبدوست برای مردم تبیین شود