مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-11بين الملل

تظاهرات طرفداران عمران خان در شهر های پاکستان


در این تظاهرات، هواداران حزب تحریک انصاف شعار «یاران آمریکا خائن هستند» سر داده و اعلام کردند: رویکرد مداخله جویانه آمریکا در امور داخلی پاکستان غیرقابل قبول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، به دنبال درخواست عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان از مردم برای تظاهرات سراسری علیه توطئه خارجی برای برکناری دولت حزب تحریک انصاف، بیش از 30 شهر بزرگ پاکستان پس از ساعات افطار، شاهد تظاهرات ضد آمریکایی بود.

پس از عزل عمران خان نخست وزیر پاکستان توسط پارلمان ملی این کشور هزاران نفر از هواداران حزب تحریک انصاف در اعتراض به رویکرد مداخله جویانه آمریکا در تحولات سیاسی این کشور تظاهرات برگزار کردند.

براساس این گزارش، بزرگترین تظاهرات در شهر ها لاهور و کراچی برگزار شد؛ در اسلام آباد پایتخت پاکستان نیز تظاهرات خودرویی انجام شد.

تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی حاکی است، این تظاهرات ضد آمریکایی در شهر های جهنگ، چینوت، پیشاور، فیصل آباد، جهلم، مولتان، میانوالی وده ها شهر کوچک و بزرگ دیگر نیز برگزار شده است.

در این تظاهرات، هواداران حزب تحریک انصاف شعار یاران آمریکا خائن هستند سر داده و اعلام کردند: رویکرد مداخله جویانه آمریکا در امور داخلی پاکستان غیرقابل قبول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات طرفداران عمران خان در شهر های پاکستان

تظاهرات طرفداران عمران خان در شهر های پاکستان