مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-11سياسي

تهیه و توزیع62هزار بسته معیشتی بین محرومان توسط سپاه تاکستان


سیدمهدی حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس از قزوین اظهار کرد: شهرستان تاکستان دارای ظرفیت های فوق العاده ای است که درصد خیلی کمی از آن را موفق شدیم به مردم بشناسانیم.

وی عنوان کرد: این شهرستان قطب کشاورزی منطقه به شمار رفته و وجود 25هزار هکتار باغات بهترین نوع انگور که در نوع خود یک فرصت بی نظیر است، فرصت شغلی بسیار خوبی را ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان با بیان اینکه حدود400 واحد صنعتی با تنوع بالا در این شهرستان فعال هستند، تصریح کرد: در دولت قبلی به دلیل بی مهری بخشی از دستگاه ها به صنایع، بسیاری از این شرکت ها به سمت تعدیل نیرو و تعطیلی رفتند.

حسینی گفت: بسیج مهندسین سپاه ناحیه برای رفع این مشکل اقدام به تشکیل یک کارگروه جهت احصاء مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان تاکستان کرد و با اقدامات صورت گرفته از خانه نشین شدن و بیکاری حدود 10هزار و 300 کارگر جلوگیری شد.

وی بیان کرد: 18شرکت تولیدی که در آستانه تعطیلی قرار داشتند به چرخه تولید برگشتند و به این ترتیب نه تنها مانع تعدیل نیرو شدیم بلکه پیش بینی می کنیم در سال جاری حدود4هزار نیروی کار جدید در این شهرستان نیاز داریم که باید از شهرهای دیگر جذب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و توزیع62هزار بسته معیشتی بین محرومان توسط سپاه تاکستان

تهیه و توزیع62هزار بسته معیشتی بین محرومان توسط سپاه تاکستان