مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-11اجتماعي

هشدار افزایش محسوس دما و وزش بادهای گرم در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: با شکل‏ گیری و تقویت جریانات گرم جنوبی از روز سه شنبه 23 فروردین ماه شاهد افزایش محسوس دما (بین 6 تا 12 درجه) و وزش نسبتا شدید باد گرم در ارتفاعات هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به هشدار  سطح زرد هواشناسی مازندران، اظهار ،کرد: با شکل‏ گیری و تقویت جریانات گرم جنوبی از روز سه شنبه 23 فروردین ماه امسال شاهد افزایش محسوس دما  (بین 6 تا 12 درجه) و وزش نسبتا شدید باد گرم در ارتفاعات هستیم.

وی با بیان اینکه این سامانه سطح استان را فرا می گیرد، افزود: افزایش ظرفیت آتش سوزی در مناطق جنگلی و مراتع و احتمال خسارت به خزانه برنج در صورت  رعایت نکردن تهویه صحیح از مخاطرات این سامانه است.

مدیرکل هواشناسی مازندران یادآور شد: پرهیز از روشن کردن آتش در جنگل ها و مراتع یا اطمینان از خاموش شدن آتش، احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی به دلیل ذوب شدن برف و وزش باد و تهویه هوا و هوادهی در گلخانه ها ، مرغداری ها ، دامداری ها و خزانه برنج مورد تاکید است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: روز چهارشنبه شاهد کاهش دما و کاهش نسبی دمای هوا هستیم که در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار افزایش محسوس دما و وزش بادهای گرم در مازندران

هشدار افزایش محسوس دما و وزش بادهای گرم در مازندران