مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 08:172022-04-11اقتصادي

خواب آلودگی و کسالت فصل بهار را با این دمنوش ها برطرف کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در فصل بهار مدام خمیازه می کشید و یا اول صبح احساس خواب آلودگی می کنید و یا اگر اول صبح و یا اواسط روز انرژی کافی برای انجام امور روزانه خود ندارید، دچار خواب آلودگی بهاری هستید.

خواب آلودگی بهاری یک نشانه طبیعی بوده و جای هیچ نگرانی نیست، شما می توانید با تغییر در برنامه غذایی روزانه خود و یا کنترل آن، فصل بهار را به یکی از زیباترین دوران عمر خود تبدیل کنید.

افزایش طول روز و تنظیم نبودن ساعت بیولوژیک بدن در فصل بهار موجب خواب آلودگی در این فصل می شود، در فصل بهار ساعت بیولوژیک یا محیط زیست بدن افراد که با ساعت های طولانی شب تنظیم شده، نمی تواند با طولانی شدن روز هماهنگ شود و انرژی آن به سرعت تحلیل می رود، بنابراین برخی افراد به اختلال خواب از نوع پرخوابی مبتلا می شوند.

تردیدی نیست که تغییرات فصل از راه های گوناگون روی جسم و روحیه انسان اثر می گذارند، در این گزارش قصد داریم شما را با دمنوش های بهاری آشنا کنیم که خوردن آن در این فصل می تواند سبب تجدید قوا و تقویت جسم تان شود.

دلیل خواب آلودگی بهاری از نظر طب سنتی محمدرضا حکیمی، کارشناس طب سنتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دلایل خواب آلودگی در فصل بهار اظهارداشت: بدن شما در فصل زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب آلودگی و کسالت فصل بهار را با این دمنوش ها برطرف کنید

خواب آلودگی و کسالت فصل بهار را با این دمنوش ها برطرف کنید