مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 07:472022-04-11اقتصادي

درآمدهای اصفهان 18 درصد مازاد پیش بینی ها بود


مدیرکل امور اقتصادی ودارایی استان اصفهان گفت: پیش بینی درآمدهای استان اصفهان در سال 1400 حدود 170 هزار میلیارد ریال بود که وصولی 12 ماهه استان، 200 هزار میلیارد ریال و حدود 18درصد مازاد بر پیش بینی ها بوده است.

- علیرضا عربها در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نقش ذیحسابان و مدیران امور مالی دستگاه های اجرایی استان در تحقق شعار سال، خواستار تلاش ویژه آنها در جذب حداکثری اعتبارات، نظارت مطلوب و رعایت قوانین و مقررات مالی و محاسباتی و تلاش و استمرار نظارت مالی مطلوب شد و اظهار کرد: اصفهان باید به سمتی حرکت کند که بازتوزیع درآمدهای استان برای رشد تولید و بهبود وضعیت معیشتی و مردمی سازی اقتصاد استان باشد.

وی از تصویب پرداخت تسهیلات جز 1 تا 9 بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 کل کشور در استان اصفهان به 530 فعال اقتصادی متقاضی به ارزش 17 هزار و 977 میلیارد ریال در سال 1400 به میزان بیش از مبلغ مجموع مصوب و سهمیه استان خبر داد و گفت: در سال جاری نیز همچنان روند بررسی و تصویب درخواست تسهیلات ادامه دارد و تلاش می شود با همکاری استانداری و سایر دستگاه های اجرایی مربوطه، سهمیه تسهیلات بیشتری برای استان از این محل دریافت شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با اعتقاد بر اینکه ذیحسابان، امین دستگاه های اجرایی هستند، افزود: مهم ترین مأموریت آنها حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای اصفهان 18 درصد مازاد پیش بینی ها بود

درآمدهای اصفهان 18 درصد مازاد پیش بینی ها بود