مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 06:522022-04-11اقتصادي

تصویب افزایش نرخ کرایه تاکسی شیراز در شورای شهر


سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: براساس مصوبه این شورا، نرخ کرایه تاکسی های درون شهری 75 درصد و تاکسی فرودگاه و بی سیم نیز 40 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز شامگاه یکشنبه در پایان جلسه علنی این شورا گفت: براساس این مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز به نسبت سال گذشته کرایه تاکسی در این شهر 75 درصد افزایش داشته است.

مهدی طاهری افزود: بر این اساس افزایش کرایه در کورس نخست سه هزار و 500 تومان و از کورس دوم به بعد دو هزار و 500 تومان تعیین شده و نرخ تاکسی های فرودگاه و بی سیم نیز 40 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: تلاش شده با توجه به مشکلات رانندگان تاکسی، نرخ کرایه به نسبت سایر کلانشهرهای دیگر کشور همسان سازی شود.

وی اضافه کرد: این اقدام در جهت حمایت از رانندگان و همچنین خدمات رسانی با کیفیت تر به شهروندان انجام و مقرر شد که ظرف 3 ماه آینده کارشناسی ها تکمیلی نیز در این باره انجام و گزارشی به شورا در این زمینه ارایه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا،یکی از دستور کارهای پنجاه و پنجمین صحن علنی شورای شهر شیراز که یکشنبه 21 فروردین ماه 1401 برگزار شد افزایش نرخ کرایه ناوگان تاکسی بود که بر این اساس سازمان حمل و نقل شهرداری شیراز خواهان افزایش نرخ کرایه با توجه به تغییر قیمت ها، تورم و افزایش هزینه رانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب افزایش نرخ کرایه تاکسی شیراز در شورای شهر

تصویب افزایش نرخ کرایه تاکسی شیراز در شورای شهر