مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 03:072022-04-10ورزشي

جوانگرایی در تیم تیراندازی معلولان/ اعزام تنها تیراندازان برتر به پاراآسیایی چین


سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان گفت: تلاش بر این است که با انجام چند مرحله مسابقات انتخابی و رکوردگیری و شرکت در تورنمنت برون مرزی، بهترین تیراندازان را عازم بازیهای پاراآسیایی چین کنیم.

- سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان گفت: تلاش بر این است که با انجام چند مرحله مسابقات انتخابی و رکوردگیری و شرکت در تورنمنت برون مرزی، بهترین تیراندازان را عازم بازیهای پاراآسیایی چین کنیم.

رقیه الله کرمی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیراندازان برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین، اظهار کرد: برای کسب مجوز ورود به بازیهای پاراآسیایی چین امسال قرار بود در مسابقات بین المللی هانوفر آلمان یا جام جهانی فرانسه شرکت کنیم که هر دو رویداد لغو شد و هنوز وضعیت تیراندازان برای اعزام به بازیهای پاراآسیایی چین مشخص نیست.

البته تیرماه یک تورنمنت دیگر برای کسب مجوز ورود به بازیهای پاراآسیایی در مونیخ آلمان در جدول مسابقات پیش بینی شده که فعلا چیزی درباره لغو این مسابقات اعلام نشده است.

وی با اشاره به جوانگرایی تیم تیراندازی معلولان، گفت: بعد از بازیهای پارالمپیک توکیو تلاش کردیم تیراندازان جوانی را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم، به طوری که در حال حاضر 14 تیرانداز (9 خانم و 5 آقا در دو ماده تپانچه و تفنگ) در اردوی آمادگی حضور دارند که محدوده سنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانگرایی در تیم تیراندازی معلولان/ اعزام تنها تیراندازان برتر به پاراآسیایی چین

جوانگرایی در تیم تیراندازی معلولان/ اعزام تنها تیراندازان برتر به پاراآسیایی چین