مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 00:072022-04-10سياسي

راهکار رسیدن به 10 میلیون حافظ قرآن


جباری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما باید 10 میلیون نفر حافظ قرآن داشته باشیم، نوشت: بدنه فعال جامعه و گردانندگان مخلص مساجد با درک و باور عمیق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس سردار ابراهیم جباری در یادداشتی نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی: یکی از چیزهایی که می تواند تدبر در قرآن را به ما ارزانی بدارد حفظ قرآن است.

انشاءالله ما باید 10 میلیون نفر حافظ قرآن داشته باشیم*  1390/5/11 در میان محدودیت های بیماری منحوس کرونا و در اولین روز ماه مبارک رمضان، رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع برجستگان جامعه نورانی قرآنی مثل همیشه و بلکه دردمندانه و مصرّانه بیاناتی مهم، تخصصی و راهگشا درباره عمق بخشی، توسعه و تعالی برنامه های قرآنی ازجمله آموزشِ قرائت و حفظ قرآن به خصوص برای نوجوانان ایراد فرمودند.

اولاً: حقیر به عنوان یک ایرانی مسلمان، چشم انتظار بودم فردای آن روز مسئولان فرهنگی و قرآنی کشور، اعم  از حاضرانِ در دیدار روز یکشنبه 1401/1/14 مانند: وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان محترم شورای عالی قرآن، مسئول محترم شبکه بین المللی قرآن سیما و .

و سایر مسئولانی که به هر دلیلی حضور نداشتند مانند: ریاست محترم سازمان اوقاف، رییس محترم سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول محترم امور مساجد، رییس محترم سازمان بسیج و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار رسیدن به 10 میلیون حافظ قرآن

راهکار رسیدن به 10 میلیون حافظ قرآن