مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 22:072022-04-10سياسي

شکل گیری زیست بوم نوآوری قزوین با کمک بخش خصوصی


رییس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: هرجا که بخش خصوصی وارد میدان شده پیشتاز بوده ایم اگر بخواهیم زیست بوم نوآوری در استان را شکل دهیم بخش خصوصی را برای کار دعوت خواهیم کرد.

- برنامه تدوین شده برای سال های 1400 تا 1405 حمایت و تقویت شرکت های دانش محور و فناور با تاکید بر ارتقاء سطح فناوری صنایع استان از طریق توسعه همکاری های ملی و بین المللی، تسهیل فرآیند تجاری سازی و نقش آفرینی موثر در زیست بوم نوآوری است.

مافی در نشست با اهالی رسانه که عصر امروز یکشنبه 21 فروردین در پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سیاست ها و جریان های سیاسی را باید از پارک دور کنیم چراکه پارک محل کسب و کار و تجارت است و به هیچ عنوان نباید درگیر جریانات سیاسی شود.

وی ادامه داد: پارک علم و فناوری قزوین سال 89 ذیل دانشگاه امام خمینی (ره) شکل گرفت و در سال 90 بر اساس سیاست های وزارت علوم پارک های علم و فناوری سطح کشور تحت پوشش این وزارتخانه قرار گرفتند.

رییس پارک علم و فناوری استان قزوین خاطرنشان کرد: ایده مرکز رشد در دهه 70 در دانشگاه اصفهان مطرح شد؛ همواره شعار کلیشه ای ارتباط صنعت و دانشگاه در این سال ها بیان شده است اما باید بگویم که مرکز رشد مکانی است که شرکت های دانش بنیان بر اساس ایده دانشجویان و اساتید شکل گرفته و آن ایده را به محصول یا خدمت تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری زیست بوم نوآوری قزوین با کمک بخش خصوصی

شکل گیری زیست بوم نوآوری قزوین با کمک بخش خصوصی