مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 21:122022-04-10سياسي

راه اندازی 285 آشپزخانه ویژه طرح اطعام مهدوی در خوزستان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از راه اندازی 285 آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی برای طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان خوزستانی با هدف کمک به خانواده های نیازمند خبر داد.

- راه اندازی 285 آشپزخانه ویژه طرح "اطعام مهدوی" در خوزستان ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از راه اندازی 285 آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی برای طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان خوزستانی با هدف کمک به خانواده های نیازمند خبر داد.

جمال شیبه در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز اطعام مهدوی به نام جوانان امدادگر در استان اظهار کرد: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان غذای گرم و بسته معیشتی با مشارکت خیران میان نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی از راه اندازی 285 مرکز اطعام مهدوی و افطاری ساده در سراسر استان خوزستان در ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: اولین آشپزخانه به همت جوانان امدادگر و بسیجی قرارگاه جهادی شهید مصدق طاهری افتتاح شد.

شیبه گفت: در این طرح بیش از یک میلیون و 200 پرس غذای گرم در سراسر استان خوستان توزیع می شود که با همکاری و مشارکت مردم نیکوکار، موسسات خیریه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 285 آشپزخانه ویژه طرح اطعام مهدوی در خوزستان

راه اندازی 285 آشپزخانه ویژه طرح اطعام مهدوی در خوزستان