مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 20:322022-04-10سياسي

تمام ظرفیت ها باید برای تحقق شعار سال به کار گرفته شود


معاون عمرانی فرماندار بیجار استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات برای تحقق بیش از پیش اشتغال در شهرستان بیجار در سالی که شعار آن اشتغال آفرینی است را خواستار شد.

- کاظم کاظمی امروز (21 فروردین) در جلسه کارگروه اشتغال با محوریت تسهیلات بنیاد برکت، که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: اولویت باید ایجاد شغل در مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار باشد زیرا بازدهی سریع تر و بهتری را شاهد خواهیم بود.

معاون عمرانی فرماندار با بیان این مطلب که زمان آزمون و خطا به پایان رسیده افزود: ابتدا باید ظرفیت ها شناسایی شود تا افق دید در رابطه با شغل ایجاد شده در یک مکان خاص به دست بیاید.

وی تصریح کرد: گاهی مستندسازی می تواند راه گشا باشد پس در همین راستا باید بازرسی ها ملموس و بازبینی ها به صورت مداوم انجام گیرد و مشخص شود که شغل ایجاد شده بازدهی مثبتی داشته است یا خیر.

وی با بیان این مهم که نباید نگاه ها صرفاً به بودجه اختصاص یافته به یک ارگان باشد، بنیاد برکت را یکی از نهاد های با ساز و کار شفاف و آسان خواند و افزود: این بنیاد می تواند روند تبدیل طرح ها و ایده ها به شغل را تسریع بخشد.

وی خاطر نشان کرد: بخشدارن ظرفیت های خوبی برای بنیاد برکت هستند زیرا اطلاعات خوبی از مناطق نیازمند به تسهیلات در روستاها دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ظرفیت ها باید برای تحقق شعار سال به کار گرفته شود

تمام ظرفیت ها باید برای تحقق شعار سال به کار گرفته شود