مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 20:172022-04-10اقتصادي

430 پروژه در حوزه شبکه برق در بانه اجرا شد


430 پروژه در بخش های مختلف اصلاح، توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق سال گذشته در شهرستان بانه اجرا و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/کردستان مدیر توزیع برق شهرستان بانه گفت: 430 پروژه در بخش های مختلف اصلاح، توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق سال گذشته در شهرستان بانه اجرا و به بهره برداری رسید.

صلاح الدین قادری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته 430 پروژه در حوزه های مختلف مربوط به اجرای طرح های شاخص ملی و استانی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان اجرا شد.

وی با تاکید بر اینکه عمده پروژه های انجام شده مربوط به بخش اصلاح شبکه برق در مناطق شهری و روستایی بوده است، افزود: برقرسانی به طرح های شاخص ملی و استانی، اصلاح، توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق، رفع ضعف ولتاژ، تک خوانی کنتورهای بازفروش و درنهایت اصلاح و احداث روشنایی معابر سایر پروژه های انجام شده در سال 1400 بوده است.

قادری با بیان اینکه پروژه ها در نقاط مختلف شهرستان به صورت پراکنده انجام شده است، عنوان کرد: از این تعداد پروژه 250 مورد در نقاط شهری و 180 پروژه نیز در مناطق روستایی اجرا شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه اجرای طرح بهارستان را یکی از این پروژه های شاخص ملی عنوان و گفت: از 45 روستای مورد هدف تاکنون این طرح در 33 روستا به طور کامل اجرا شده و عملیات اجرایی طرح در 12 روستای باقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

430 پروژه در حوزه شبکه برق در بانه اجرا شد

430 پروژه در حوزه شبکه برق در بانه اجرا شد