مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 19:422022-04-10سياسي

بررسی ابعاد امنیتی واقعه حرم امام رضا (ع) در کمیسیون امور داخلی کشور


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی ابعاد امنیتی و اطلاعاتی واقعه حرم امام رضا (ع) و همچنین حادثه ای که منجر به قتل دو روحانی اهل سنت در شهرستان گنبد شد را در جلسه امروز این کمیسیون با حضور مسئولان دستگاه های ذی ربط خبر داد.

- بررسی ابعاد امنیتی واقعه حرم امام رضا (ع) در کمیسیون امور داخلی کشور سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی ابعاد امنیتی و اطلاعاتی واقعه حرم امام رضا (ع) و همچنین حادثه ای که منجر به قتل دو روحانی اهل سنت در شهرستان گنبد شد را در جلسه امروز این کمیسیون با حضور مسئولان دستگاه های ذی ربط خبر داد.

روح الله نجابت در گفت وگو با ایسنا،ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امرور کمیسیون ابعاد امنیتی واقعه حرم مطهر رضوی که منجر به شهادت دو تن از روحانیون جهادی و جراحت یک تن دیگر از این عزیزان گردید و همچنین حوادثی که در سایر نقاط کشور از جمله قتل دو روحانی اهل سنت در شهرستان گنبد رخ داده بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: در این جلسه معاون امنیتی وزارت کشور، معاونت اطلاعات نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت ارائه گزارش و تحلیل در خصوص ابعاد امنیتی وقایع اخیر حضور یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ابعاد امنیتی واقعه حرم امام رضا (ع) در کمیسیون امور داخلی کشور

بررسی ابعاد امنیتی واقعه حرم امام رضا (ع) در کمیسیون امور داخلی کشور