مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 19:072022-04-10سياسي

ثبت نام حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان آغاز شد


مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان از آغاز ثبت نام پذیرش حوزه های علمیه خواهران استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سفری به قم، حوزه علمیه خواهران را پدیده عظیم و مبارکی دانستند و از آن با عنوان آبروی انقلاب یاد کردند که این تعبیر رهبری سبب شد دلسوزان نظام بیش از پیش به دنبال توسعه مدارس حوزه علمیه خواهران در کشور باشند.

وی افزود: در کنار دانشگاه ها و حوزه های برادران در سطح کشور بالغ بر 500 حوزه علمیه خواهران داریم که به فعالیت علمی، فرهنگی، پژوهشی و تبلیغی مشغول هستد و 15 حوزه خواهران نیز در هرمزگان فعال هستند که 13 واحد مستقل و 2 واحد نیز به صورت شعبه هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: در حال حاضر بالغ بر هزار طلبه خانم در مدارس علمیه استان هرمزگان مشغول به تحصیل هستند و تاکنون در این مدارس به همین میزان فارغ التحصیل نیز داشته ایم که امر مهم نشر معارف اسلامی و انقلاب، جهاد تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب و نظام را پیگیری می کنند.

وی با اشاره به کمبودهای زیرساختی و مشکل تامین مدارس اختصاصی برای حوزه های علمیه خواهران و تلاش برای جبران کمبودها و رفع این مشکل از طریق کمک مسئولان استان و کمک خیران تصریح کرد: ما در استان در 11 مدرسه علمیه مختص خواهران تا مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان آغاز شد

ثبت نام حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان آغاز شد